Subskrypcja

Usługa Subskrypcji (Update Subscription) jest obowiązkowa – jest zawarta w cenie narzędzi 10.1 Berlin (i nowszych) lub trzeba ją dodatkowo nabyć przy zakupie starszych wersji narzędzi (10 Seattle i XE8).

Embarcadero inwestuje w działania R&D prawie 2 razy więcej niż średnia w branży (liczona jako procent od sprzedaży). Dzięki temu możliwe jest ciągłe ulepszanie produktów, wykorzystywanie najnowszych, dostępnych na rynku technologii oraz zapewnienie optymalnej wydajności działania narzędzi.

Update Subskryption to usługa dzięki której otrzymają Państwo wszelkie aktualizacje, poprawki oraz kolejne wersje produktu bezpłatnie. Usługa jest świadczona na podstawie umowy przez rok od daty wejścia umowy w życie z możliwością przedłużenia. Umowa może być odnowiona na kolejne lata. Przedłużanie umowy nie wymaga dokonywania dodatkowych zakupów oprogramowania.

Standardowa usługa subskrypcji (Standard Update Subscription)

Usługa zawarta w cenie narzędzia pozwala na ciągły dostęp do najnowszych wersji środowisk RAD Studio, C++Builder oraz Delphi. Użytkownik jest informowany o nowej funkcjonalności i dostępnych do pobraniach aktualizacjach. Usługa obejmuje między innymi następujące elementy:

  • Update’y i poprawki (hot fixes) dla aktualnej wersji narzędzia
  • Wsparcie techniczne – rozwiązywanie trzech (3) problemów technicznych (tzw. incydentów)
  • Wszystkie nowe wersje narzędzia objętego subskrypcją

Dodatkowa usługa subskrypcji (Premium Update Subscription)

Dodatkowa usługa subskrypcji (Premium Update Subscription) dostarcza oprócz wszystkich elementów standardowej usługi także rozszerzone wsparcie, pozwalające klientowi na jeszcze lepsze „zabezpieczenie”” poczynionych w narzędzia Embarcadero inwestycji. Usługa obejmuje między innymi następujące dodatkowe elementy:

  • Rozwiązywanie trzech (3) dodatkowych problemów technicznych (tzw. incydentów)
  • Dostęp do corocznych wydarzeń on-line – CodeRage
  • Update’y i poprawki dla wcześniejszych wersji narzędzi (mogą zostać wprowadzone ograniczenia w tej usłudze)
  • Szybszy dostęp do programu Beta – poprawek, aktualizacji, nowych wersji
  • Dostęp do bonusowego oprogramowania, dodatków i zasobów technicznych

Pomoc techniczna w ramach subskrypcji jest świadczona w języku angielskim

Porównanie wariantów usługi subskrypcji

Usługa

Standard

Premium

Aktualizacje, update’y i poprawki dla aktualnej wersji narzędzia

Dostęp do dedykowanych zasobów technicznych

Zgłoszenie trzech problemów technicznych (z opcją ich śledzenia)

Udział w corocznej ankiecie „product funcionality roadmap survey”

Dostęp do programu Beta – poprawek, aktualizacji, nowych wersji

„Wejściówki” na coroczną konferencje on-line CodeRage

Aktualizacje i poprawki dla wcześniejszych wersji narzędzi (mogą zostać wprowadzone ograniczenia w tej usłudze)

Zgłoszenie trzech dodatkowych problemów technicznych (z opcją ich śledzenia on-line)

Udział w corocznym badaniu „Premium annual products roadmap survey””

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Czy będę otrzymać aktualizacje i poprawki (updates and hotfixes) do posiadanych środowisk bez aktywnej usługi subskrypcji?
    Tylko posiadanie aktywnej usługi subskrypcji gwarantuje otrzymanie aktualizacji i poprawek do aktualnej wersji narzędzia, jak też wcześniejszych ich wersji (przez okres dwóch od ich wprowadzenia na rynek).
  • Co się dzieje po pierwszym roku, kiedy usługa subskrypcji kończy się?
    Po pierwszym roku można odnowić usługę subskrypcji zgodnie z obowiązującym w danym momencie cennikiem. Zalecamy coroczne odnawianie usługi, aby nie utracić korzyści związanych z subskrypcją.
  • Czy muszę odnawiać subskrypcję corocznie?
    Po pierwszym roku możesz odnowić usługę subskrypcji na kolejne 12 miesięcy i otrzymywać, podobnie jak w roku poprzednim, wszystkie aktualizacje i nowe wersje posiadanego środowiska plus skorzystać z dodatkowych incydentów (3) wsparcia technicznego. Możesz nie przedłużyć usługi subskrypcji po pierwszym roku, jednakże aby ją ponownie wznowić będziesz musiał kupić nową licencję produktową (nie ma możliwości dokupienia subskrypcji do wcześniej zakupionych produktów, jeśli usługa nie jest corocznie odnawiana).
  • Czym różni się usługa subskrypcji (Update Subscription) od usługi Support and Maintenance?
    Usługa subskrypcji jest odnowioną i ulepszoną wersją usługi Support and Maintenance. Zawiera wszystko to, co było dostępne w ramach Support and Maintenance’u, a także wiele dodatkowych elementów i korzyści, w tym aktualizacje i poprawki do wcześniejszych wersji narzędzi!
  • A jeśli mam aktywną usługę Support and Maintenance?
    Jeśli obecnie korzystasz z usługi Support and Maintenance, będziesz automatycznie „przeniesiony” do planu subskrypcyjnego – nie musisz dodatkowo nic robić. Zacznij korzystać z nowych możliwości oferowanych przez Update Subscription.
  • Mam produkty w wersji Starter lub wersje edukacyjne środowisk RAD. Czy mogę dokupić do nich subskrypcję?
    Tak, możesz. Będziesz mógł korzystać ze wszystkich elementów usługi subskrypcji oprócz wsparcia technicznego (zgłaszania incydentów).

Więcej informacji o Usłudze Subskrypcji można uzyskać w biurze BSC Polska oraz na stronach Embarcadero<