Dane firmy  
BSC Polska Sp. z o.o.
ul. Schroegera 32, 01-822 Warszawa
telefon: (22) 864-14-65,   faks: (22) 203-51-60
  Pytania do działu technicznego  

Dział techniczny firmy BSC Polska świadczy przede wszystkim wsparcie przed sprzedażowe, czyli wspomaga klientów podejmujących decyzję o zakupie oferowanych narzędzi i rozwiązań, co obejmuje między innymi wybór odpowiedniego narzędzia i odpowiedniej jego wersji oraz dopasowanie dostępnych technologii i funkcji do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Wsparcie związane z instalacją i aktywacją narzędzi oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych jest świadczona przez wyspecjalizowane działy wsparcia firmy Embarcadero. Pomoc techniczna w sprawach instalacji i rejestracji jest świadczona nie odpłatnie, natomiast rozwiązywanie pozostałych problemów wymaga przynajmniej wykupienia pakietu subskrypcji dla produktu.

Pytania dotyczące instalacji i rejestracji produktów oraz pomoc w problemach technicznych jest świadczona przez dział techniczny BSC Polska w miarę możliwości czasowych pracowników. Pracownicy działu technicznego są również trenerami i prowadzą szkolenia organizowane w siedzibie firmy BSC Polska oraz bezpośrednio w firmie klienta. więcej informacji >>


Dział do którego kierowane jest zapytanie
Dział Handlowy
Zakup produktów. Zapytania ofertowe. Cennik. Możliwości upgrade'u. Dostępność produktów i inne pytania handlowe.
Dział techniczny
Wsparcie przed sprzedażowe (zasady wsparcia opisane obok).
Dział Marketingu
Informacje prasowe. Oferty współpracy marketingowej. Uwagi dotyczące informacji umieszczanych w serwisie WWW.
Szkolenia BSC Polska
Pytania dotyczące oferty szkoleniowej i konsultacyjnej
Sekretariat
Pozostałe pytania
e-mail (osoby wysyłającej zapytanie): Temat: Treść zapytania: