Profesjonalne usługi
BSC Polska jest dostawcą rozwiązań informatycznych. Od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania wspomagające programistów i inżynierów IT. Uczestniczy w projektach informatycznych związanych z wytwarzaniem oprogramowania.
Świadczymy profesjonalne usługi związane z edukacją w zakresie narzędzi firmy Embarcadero, Sencha, Idera i wielu innych. Kompetencje firmy związane są m.in. z pracami projektowymi w środowiskach RAD, bazami danych, komponentami programistycznymi czy migracją projektów na platformy mobilne.
BSC Polska prowadzi Klientów pewnie i bezpiecznie przez wszystkie etapy realizowanych projektów IT, nawet tych o dużej złożoności. Firma posiada doświadczony zespół profesjonalistów i bogatą wiedzę w wielu obszarach IT.
Kontakt z działem usług BSC Polska
Szkolenia
Oferta szkoleniowa BSC Polska obejmuje zagadnienia związane z tworzeniem aplikacji oraz obszarami programowania i zarządzania bazami danych. Oprócz szkoleń i warsztatów otwartych w ofercie firmy znajdują się także kursy dedykowane, organizowane specjalnie na potrzeby pracowników konkretnej firmy i dopasowane do ich potrzeb.
Unowocześnianie i migracja projektów
Unowocześnianie istniejących rozwiązań i dostosowanie ich do wymogów stawianych nowoczesnym aplikacjom mobilnym, Webowym oraz desktopowym. Pomoc w migracji i przenoszeniu starszych projektów IT do nowych wersji narzędzi Embarcadero oraz wsparcie wykorzystania najnowszej funkcjonalności środowisk IDE.
Unowocześnienie istniejących projektów i dostosowanie ich do obecnych standardów i wymogów, otwarcie na wieloplatformowość.
Ekspertyzy
Ekspertyza jest przygotowywana po wnikliwej i dokładnej analizie i sprawdzeniu problemu, z którym zgłosił się Klient celem jego rozwiązania. Opracowanie, które otrzymuje Klient na koniec procesu Ekspertyzy, zawiera szczegółowe informacje o bieżącej sytuacji i stanie analizowanego projektu oraz konkretną propozycję kroków jakie należy wykonać w celu wyeliminowania zaistniałego problemu.
Wsparcie merytoryczne
Dzieł Techniczny świadczy usługi wsparcia merytorycznego dla Użytkowników rozwiązań dostarczanych przez BSC Polska. Pomoc techniczna może być świadczona zdalnie np. telefonicznie lub on-line (live streaming) oraz bezpośrednio podczas spotkania z Klientem (konsultacje).
Tematyka i zakres oferowanego wsparcia merytorycznego obejmuje zarówno elementy przedsprzedażowe (np. pomoc w wyborze odpowiedniej wersji narzędzia, informacja o jego funkcjonalności itp), jak też posprzedażowe, np: pomoc w procesie instalowania oprogramowania.